Ruszyła kampania NUTRICIA dla marki Bebiko Junior pod hasłem „Więcej witaminy D i wapnia”. Kreację spotu towarzyszącego kampanii przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw.
Kampania zwraca uwagę na wyjątkowe zapotrzebowanie dzieci między 1. a 3. rokiem życia na witaminę D i wapń. Ma na celu informowanie matek o tym, jak wspomagać zdrowy wzrost i rozwój dzieci w tym wyjątkowym okresie dzięki podawaniu dwóch kubeczków Bebiko Junior dziennie.
Havas Worldwide Warsaw
Havas Worldwide Warsaw to pierwsza zintegrowana agencja komunikacyjno-marketingowa, która dostarcza klientom kompleksowe rozwiązania obejmujące doradztwo strategiczne, kreację ATL i BTL, działania public relations oraz digital. Dzięki doświadczeniu i skutecznym narzędziom marketingowym efektywnie wspiera klientów w osiąganiu przez nich celów biznesowych. Doświadczenie i zespół najlepszych specjalistów oraz gruntowna wiedza na temat skutecznego łączenia kanałów komunikacji sprawiają, że Havas Worldwide Warsaw jest w stanie zaoferować kompleksową ofertę 360° każdemu klientowi. Agencja ma na swoim koncie wiele prestiżowych nagród i wyróżnień.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/nutricia-rozpoczela-kampanie-bebiko-junior